Vi härmar INTE Kenza!

Blev lite shockad igår när jag satt i bilen och min syster säger " Fick ni idén att göra handgjorda och unika armband från Kenza eller?"  Vadå Kenza tänkte jag, gör hon också armband? så gick jag in och läste i dag. Hon håller tydligen också på med UF företag i skolan nu, och självklart så vet vi att det är många som gör berlockarmband. Men våran idé är att dem ska vara unika och det är det som skiljer oss från de andra företagen, men det gjorde det tydligen inte. Kenza gör berlockarmband, affärsidén är att dom ska vaar unika och företaget heter Unique design. Nästan precis som vårat.

I början var det tänkt att alla armband ska se olika ut, men det blir lite för dyrt. Visst det kanske skiljer lite ifrån varandra men det kommer inte vara någon stor skillnad. Det unika för vårat företag är att vi ska ha en speciell berlock på alla våra armband (handen som ni ser i inlägger nedan) det är den berlocken som gör oss unika från alla andra företag.


Här är Kenzas armband, som tur är skiljer det ganska mycket ifrån våra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0